Facebooki lehe postitust näeb enda uudisvoos vaid ~10% (või vähem) lehe jälgijaid. Loogika on lihtne – mida rohkem on ettevõtte lehel meeldimisi, seda rohkemate inimesteni postitused jõuavad. Selle tõttu on ka ülimalt populaarsed like-share auhinnakampaaniad. Ühelt poolt on see on kiireim viis suurendada lehe fännide arvu, suurendada lojaalsete klientide arvu ning müüki. Lehe suur fännibaas suurendab ka lehe külastajas usaldusväärsust ja annab kindluse, et tegemist võib olla talle hea ja kasuliku toote või infoga. Teisalt- kui palju uutest fännidest on tegelikult toote ostjad?

Lisaks on hea teada, et Facebookil on terve hulk auhinnamängude reegleid, millised on lubatud, millised mitte ning reeglite vastu eksimine võib viia lehe sulgemiseni. Vt ka
https://www.milos.ee/facebooki-loosimangude-reeglid/

Selleks et ülejäänud 90% näeksid lehele loodud sisu, tuleb Facebookile maksta postituste edendamiste eest (nupuke boost posts). Facebooki taustal töötab pidevalt muutuv keeruline algoritm, mis muu hulgas määrab igale lehele (paremus)järjestuse. See ei põhine ainult meeldimiste arvul, vaid tegelikul lehe aktiivsusel – mida rohkem inimesi loodud sisuga suhtleb jagamise ja kommenteerimise kaudu, seda kõrgemal on leht Facebooki nn. edetabelis ning seda suurem on lehe orgaaniline liikuvus.

Kui nihutada sotsiaalmeedia strateegiat meeldimiste ja jälgijate kasvatamiselt keskendumisele seotusele ja lehe aktiivsusele, kasvab ka sisu nägevate inimeste hulk ja fännibaas kasvab iseenesest, kui sisu inimestele korda läheb. Lõbus, värske ja inspireeriv sisu haarab ja paneb inimesi kaasa elama.

Uute klientide leidmiseks saab luua ettevõtte heaks 24/7 taustal töötavaid reklaame, mis selgitavad toodet või teenust inimestele, kellel selle vastu huvi võiks olla. Nii saab kindlustada, et postitus jõuab iga päev uute inimesteni, kutsub neid lehele uudistama või suunab kodulehele. Siinjuures on oluline, et reklaami pildimaterjal tekst näeks välja kutsuv, huvitav ja usaldusväärne.

Milliseid vigu tasuks reklamides vältida, saab lugeda varasemast postitusest.

Allikas
https://www.causely.com/blog/why-only-ten-percent-of-your-facebook-followers-see-your-posts