Iga pĂ€ev ilmub sotsiaalmeedia voosse kĂŒmneid reklaame ja pakkumisi, mis tulevad uudisvoogu orgaaniliselt vĂ”i sponsitult ja vĂ”istlevad ĂŒksteisega tĂ€helepanu saamise pĂ€rast. Sageli vĂ”ib aga vĂ€ga hea toode tĂ€helepanuta jÀÀda, sest see lihtsalt kaob ĂŒldisesse mĂŒrasse ja potentsiaalne ostja ei jĂ”ua reklaamija lehele.

Kujundus aitab silma paista. Kui klient on lÀbi tootereklaami mÀrkamise juba Sinu lehele jÔudnud, siis mÀngib ka olulist rolli, millise mulje jÀtab Sinu sotsiaalmeedia leht tervikuna (logo, kaan, teave). Siit edasi viib kliendi teekond koduleheni ja kui on, e-poe ja ostuni.

HĂ€sti disainitud avatud infoga leht suurendab usaldusvÀÀrsust. Oluline on tĂ€hele panna, et Facebooki lehe ja grupi kaanepildi suurused on erinevad, niisamuti postituse ja reklaampildi suurused – seega vales suuruses pildi ĂŒles laadimine tĂ€hendab, et seda kuvatakse poolikult. Samamoodi tasub tĂ€hele panna, et kaanepildi desktopi ja mobiilivaate kuvamisel on erinevused ning vale teksti paigutuse korral lĂ”igatakse oluline info mobiilivaates lihtsalt Ă€ra.

Viited sotsiaalmeedia piltide suuruste kohta leiad siit.

Kui Sinu logo vajab vĂ€rkendust ja kaanepildi uuendus ulatub aastate taha, vĂ”ta ĂŒhendust.

Enne (vasakul) ja pÀrast
Kuidas kujundus aitab silma paista(2)
Kuidas kujundus aitab silma paista (3)