Jagan mÔtteid, mida tekitasid sellel nÀdalal Facebooki uudisvoogu ilmunud makstud reklaamid.
Facebook on hea kanal, kus tutvustada teenust vĂ”i toodet, eesmĂ€rgiga huviline veebilehele vĂ”i otse e-poodi suunata. Palju on huvitavaid, ilusaid ja hĂ€sti tehtud reklaame, aga …

EttevÔtja jaoks kolm olulist mÀrksÔna on kvaliteet, professionaalsus ja usaldusvÀÀrsus. Kui juba maksta reklaami eest, siis tuleks

– luua reklaam, mis nĂ€eb kvaliteetne ja kutsuv vĂ€lja
– korda teha tuba enne kĂŒlaliste kutsumist (ehk vaadata kriitiliselt ĂŒle Facebooki lehe kaanepilt ja ettevĂ”tte teave). EttevĂ”tte sotsiaalmeedia- ja veebilehe vĂ€ljanĂ€gemine rÀÀgib sĂ”nadeta kĂ”nekat keelt.

On mÔneti kummastav, et ettevÔtja maksab raha reklaamimise eest, kuid reklaami hea vÀljanÀgemise pealt hoiab kokku. Tuleks leida see aeg, et otsida reklaamile kvaliteetne ja silmatorkav reklaampilt, sest vastasel juhul ei ole ehk reklaami peale raha kulutada mÔttekas.

Halvasti tehtud reklaamiga ei kuvata ennast kui professionaali ja klientide vĂ”itmise asemel kaotatakse usaldust. VesimĂ€rkidega ja/vĂ”i sobimatus mÔÔdus veebist allalaetud kehvapoolse kvaliteediga reklaampiltide kasutamine mĂ”jutab ettevĂ”tte mainet negatiivselt ja teeb loodetud mĂŒĂŒgi asemel hoopis kahju.

Paar sĂ”na ka reklaampostituse sisu pikkusest. Facebooki reklaamtekst peaks olema lĂŒhike ja kliendile vÀÀrtust pakkuv. Kui esimesed laused ja reklaampilt ei köida ja ei tekita huvi, keritakse see lihtsalt edasi. Vt ka Kuidas kirjutada Facebooki reklaam, mis mĂŒĂŒb.

Kui reklaampilt on hea, siis rÀÀgib see rohkem kui tuhat sÔna ja pika ning pÔhjaliku teksti juurde saab kliendi suunata lingiga.




Allikas pixelsink.com / Can I use stock photos with a watermark